Okej, det här är för dig baby!




Puss på er från min fina systeryster!




Kan försöka skriva ner några egna rader någon gång i veckan kanske.
Skrev sist i Oktober, då var det mest för att välkomna denna underbara höst vi haft/har. Annars var det någon gång i Augusti jag uppd. på riktigt här.

Vad är det som händer i mitt liv just nu då?
Inte mycket faktsikt. Börjat jobba på Karlsgatan2´s fik. Kom dit och säg hej vettja! Det är konstmuseét och länsmuseet som slagit ihop, och hamnat bakom Melkerhuset (glashuset). När jag inte jobbar försöker jag umgås med folk som ger mig bra och positiv energi. Såna som Rebecca och Sanna tex. Puss på er brudar! Jag tar in all skön och lugn energi hösten ger mig, tid till eftertanke och att känna. Mysa in sig med massa tända ljus, té och allt runt omkring. Plocka löv, dansa och hoppa i lövhögar. You know!


Plugget tänkte jag mer eller mindre starta igång igen i början av nästa år (vilket inte är långt kvar till!). Det är lite större stuff som händer innan år 2011, eller stora saker för vänner som påverkar mig. Min kära baby tänkte lämna mig för att åka på äventyr med Charlotte, är glad för deras skull men lite ledsen för min skull. Sen så flyr nog kanske en apa ifrån mig igen... men det är okej för jag är glad för hennes skull också då!


Jag har det bra, kommit till rätta i lägenheten. Så länge jag har en fyll kyl och vänner som känner sig som hemma som hänger här är jag jävligt nöjd.


Det var allt för denna gång. Så hoppas du är nöjd nu Kaerro!



"Har du brottats med svåra plågor
Har du märkt att ja' har rätt
Du hade fel och blev eld och lågor
För att svaret va' så lätt

Men det blir bättre om vi e' tillsammans
Så mycket bättre för oss allesammans
Så mycket bättre, för o o o ooh oss

De' e' enkelt att vara kritisk
Och slå ner på det som finns
Men ibland kan man vara nitisk
Även om man e' klädd i jeans"
1 caroline:

skriven

tack baby! :D



du får ju fly med oss!! <3

Kommentera här: