Full rulle

Vilken helg gott folk! 
Som dessvärre börjar lida mot sitt slut.. Men har haft en underbart härlig helg med massa fina människor. I fredags cyklade jag över till moster där jag åt middag och umgick med dom hela kvällen, även syster Lina joinade. Lite mycket vin och liiiite senare än jag hade tänkt dock, så blev lite stressigt under lördagen när jag hade tänkt ha hela dagen på att fixa. 

Istället för jag göra allt som var tänkt under två timmar istället, pga vinet kvällen innan hah. Det blev bra ändå, vid halv sex började tjejkvällen nere vid grillen, det var kubb och massa prat. Senare gick vi in och där pratades det och skrattades, blev lite mer tävling och avslutade den lyckade kvällen nere på Hattis. Där dansade vi loss! 


Åh hade så kul, så tack alla ni som kom. Så kul att få dansa och latja lite. Idag har jag och Lina bara legat i soffan, riktig bakisdag. Fast en sån här värme när man är bakiis, njaa inte så skönt. Nu kanske jag ska ta en andra dusch för att svalka mig lite, och kanske slå på någon film. Känns lagom. 

Kommentera här: